مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-06اقتصادي

اختصاص 80 میلیارد تومان برای توسعه منابع آب و راه در سفر ریاست جمهوری به اردبیل


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار به جامعه عشایری استان در راستای بهبود وضعیت راه و توسعه آب خبر داد.

- معرفت آذری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل با اشاره به مشکلات متعدد جامعه عشایری اظهار کرد: هم اکنون جامعه عشایری استان با خشکسالی بی سابقه ای مواجه بوده و با کمبود نهاده دامی و آب دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اردبیل اعتبارات مطلوبی شامل 80 میلیارد تومان در راستای توسعه منابع آب و راه اختصاص یافته است که با در نظر گرفتن اعتبارات جاری سال های 1400 و 1401 اتفاقات بسیار خوبی در حوزه راه و آب عشایری در سطح استان رخ خواهد داد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل یادآور شد: در سال 1400 بیش از 67 میلیارد تومان اعتبار برای این اداره کل در نظر گرفته شده است که با استفاده از این اعتبارات، طرح های خوبی در زمینه آب و راه در حال انجام است.

آذری با بیان اینکه در حال حاضر 148 قشلاق فاقد آب شرب است، تصریح کرد: برای این قشلاقات به شکل سیار با استفاده از تانکرها آب رسانی می شود که تمام تلاش خود را می کنیم با اعتبارات موجود مشکلات آب این قشلاقات را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل 140 قشلاق بالای 20 خانوار دارد، تصریح کرد: نیاز است تا قشلاقات عشایری بالای 20 خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 80 میلیارد تومان برای توسعه منابع آب و راه در سفر ریاست جمهوری به اردبیل

اختصاص 80 میلیارد تومان برای توسعه منابع آب و راه در سفر ریاست جمهوری به اردبیل