مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 15:152021-11-06بين الملل

گزارش رسانه آمریکایی از برگزاری مراسم سالگرد تسخیر لانه جاسوسی


یک رسانه آمریکایی در زمینه برگزاری مراسم سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نوشت، شعارهای مرگ بر آمریکا همزمان با اعلام برخورد پیروزمندانه سپاه ایران با نیروی دریایی ایالات متحده در دریای عمان سر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه آمریکایی به تظاهرات ضد آمریکایی به مناسبت سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران اشاره کرد و نوشت، ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تنها یک روز قبل اعلام شده بود تلاش آمریکا برای سرقت نفت ایران را خنثی کرده است.

  تلویزیون دولتی ایران نیز تصاویری از عملیات ضد دزدی دریایی منتشر کرد که در آن نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنترل آسان و کامل شناور نشان داده شدند.

این رسانه با ذکر ادعای آمریکا در خصوص این حادثه نوشت، مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا بر سر احیای این توافق در ژوئن با روی کار آمدن سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران به حالت تعلیق درآمد.

ماه ها پس از نشستن بر روی ایده چگونگی بازگشت به میز مذاکره، دولت ایران در نهایت در سوم نوامبر اعلام کرد که تاریخ جدیدی برای از سرگیری مذاکرات در وین، پایتخت اتریش، نهایی شده است.

در این اطلاعیه مشخص نشده است که آیا دور جدید شامل ایالات متحده می شود یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رسانه آمریکایی از برگزاری مراسم سالگرد تسخیر لانه جاسوسی

گزارش رسانه آمریکایی از برگزاری مراسم سالگرد تسخیر لانه جاسوسی