مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 15:252021-11-06سياسي

ایجاد گرمخانه برای معتادان در سمنان/ مرکز اشتغال معتادان بهبودیافته ایجاد شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه تلاش داریم با ایجاد گرمخانه، چهره شهر را از حضور نازیبای معتادان متجاهر پاک کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صمد نریمان عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص چگونگی ساماندهی معتادان متجاهر دستور کار این جلسه است.

وی افزود: بحث معتادان متجاهر از سال 1390 در استان مطرح شد و طی چند سال گذشته اقدامات مختلفی شکل گرفت؛ اما تاکنون موفق به اخذ مجوز مرکز نگهداری معتادان متجاهر نشده ایم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بیان کرد: مقرر شد تا الگوی مرکز نگهداری معتادان متجاهر مشهد، در استان سمنان نیز به انجام رسیده و نظیر آن مجموعه در سمنان ایجاد شود.

نریمان گفت: استاندار سمنان به صورت سرزده و شبانه از مراکز آلوده بازدید کرده و دستوراتی را صادر کردند که نتایج عملی خوبی را در پی داشت.

وی افزود: طبق ماده سه آیین نامه اجرایی، مکلف هستیم تا نسبت به تأمین مکان و تجهیز مرکز نگهداری معتادان متجاهر در شهرستان مرکز استان یا برحسب نیاز در دیگر شهرستان ها اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گرمخانه برای معتادان در سمنان/ مرکز اشتغال معتادان بهبودیافته ایجاد شود

ایجاد گرمخانه برای معتادان در سمنان/ مرکز اشتغال معتادان بهبودیافته ایجاد شود