مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 15:352021-11-06سياسي

ثبت جشنواره برداشت نیشکر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان از ثبت جشنواره برداشت نیشکر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید حکمت الله موسوی امروز، در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر و لوگوی جشنواره ملی برداشت نیشکر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام با هدف معرفی بیشتر محصول نیشکر و صنعت وابسته به آن در سطح ملی صورت گرفته است.

وی با بیان این که این حرکت فرهنگی دستاوردی ماندنی و ریشه در فرهنگ غنی کشاورزی و صنعتی استان و توانمندی نیروهای انسانی آن دارد، افزود: از همه فعالان گردشگری، گروه های فرهنگی و اصحاب رسانه برای شرکت و برگزاری هر چه بهتر این جشنواره دعوت می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، رونق اشتغال و ارزآوری را از فواید و ثمرات این جشنواره دانست و گفت: در دو سال گذشته گردشگری کشاورزی به یک اولویت کشوری تبدیل شده و امیدواریم با همت مجموعه توانمند نیشکر، استان خوزستان که در متن کشاورزی قرار دارد، در این زمینه نقش آفرینی کند.

وی جوامع پیرامون مزارع نیشکر و فعالان حوزه گردشگری را ارکان اصلی این رویداد معرفی کرد و ادامه داد: این جشنواره یکی از رویدادهای مصوب استان در سطح ملی است که امیدواریم همچون رویدادهای مشابه مانند جشنواره گردشگری نرگس زارهای بهبهان خوش بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جشنواره برداشت نیشکر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور

ثبت جشنواره برداشت نیشکر در تقویم ملی رویدادهای گردشگری کشور