مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 16:352021-11-06ورزشي

پیدا شدن 6 کوهنورد در ارتفاعات شفت/یک تن همچنان مفقود است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن 6 تن از کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات شفت خبر داد و گفت: همچنان یک تن از کوهنوردان مفقود بوده و تلاش ها برای یافتنش ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، عصر روز جمعه اعضای یک تیم کوهنوردی چند نفره که در حال بازگشت از مسیر شلمبجار سیاهمزگی شفت بودند با طغیان رودخانه مواجه شدند.

  گفته شده یکی از اعضای این تیم به دلیل ترمیم پل به قصد عبور همنوردان دیگر بود که جریان آب شدید بوده و فرد کوهنورد با جریان آب ناپدید می شوند.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در شفت گفته است که 6 نفر از اعضای گروه کوهنوردی در ارتفاعات سیاهمزگی شفت توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پیدا شده اند.

  به گفته سیاوش غلامی، عصر روز جمعه، گزارشی مبنی بر گم شدن یک تیم کوهنوردی در منطقه شلمجار حوالی روستای خرم کش شفت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب شفت و نفره کوهنوردی توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا و به منطقه امن انتقال داده شدند و همچنان تلاش برای پیدا کردن تنها فرد گمشده این گروه کوهنوردی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن 6 کوهنورد در ارتفاعات شفت/یک تن همچنان مفقود است

پیدا شدن 6 کوهنورد در ارتفاعات شفت/یک تن همچنان مفقود است