مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-06ورزشي

شهرداری گرگان در زندان خانه فرهنگ می سازد/پاداش 160 میلیونی به قهرمان شطرنج


در صحن شورای اسلامی شهر گرگان، اعضای شورا با ساخت یک باب خانه فرهنگ در زندان گرگان موافقت کردند.

- ، بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور شهردار، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر اسلامی برگزار شد.

در این جلسه لایحه شهرداری گرگان در خصوص ثبت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان در صحن علنی مطرح شد که پس از گفتگوهای متعدد بین اعضا در پایان مقرر شد این لایحه به کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا ارجاع شود تا در خصوص جزییات این طرح، برآورد بودجه و تفکیک آن تصمیم گیری شود.

بر اساس تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد تا در دو هفته آتی این موضوع در کمیسیون فرهنگی ورزشی ارزیابی و نتیجه به صحن ابلاغ شود تا موارد پس از تایید در دست پیگیری قرار گیرد.

صفرعلی پایین محلی، رییس شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص گفت: تشکیل و ثبت باشگاه در اداره کل ورزش و جوانان به بازه سه هفته ای زمان نیاز دارد اما در این سو باید تمام موارد به طور دقیق بررسی تا هیچ اشکالی به این لایحه وارد نشود.

همچنین در ادامه بر اساس لایحه وارد از کمیسیون اداری مالی مقرر شد تا اقدامات لازم برای خرید یک لپ تاپ برای پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج جهان در دستور کار قرار گیرد که بر اساس پیش بینی ها ارزش این لپ تاپ یک میلیارد و 160 میلیون ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری گرگان در زندان خانه فرهنگ می سازد/پاداش 160 میلیونی به قهرمان شطرنج

شهرداری گرگان در زندان خانه فرهنگ می سازد/پاداش 160 میلیونی به قهرمان شطرنج