مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 18:152021-11-06اقتصادي

نظارت ها بر بازار کالاهای اساسی مردم در کرمانشاه افزایش پیدا کند


استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نظارت ها بر بازار کالاهای اساسی باید ملموس باشد، گفت: نظارت ها بر بازار کالاهای اساسی مردم در کرمانشاه افزایش پیدا کند.

- ، هوشنگ بازوند شامگاه امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: همه باید قبول داشته باشیم وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و آنان از ما مدیران توقع دارند که با جدیت تمام بازار را با نظارت های بیشتر کنترل کنیم و مانع از هر گونه افزایش بی رویه قیمت ها شویم.

وی با اشاره به تشکیل مستمر جلسات مربوط به ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه، تصریح کرد: در جلسات مربوط به ستاد تنظیم بازار دستگاه های ذیربط مانند صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظف هستند که اگر کالایی در یک هفته گذشته با افزایش قیمت روبرو بوده است گزارش کنند و دلایل این افزایش قیمت را توضیح دهند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اثرگذاری جلسات تنظیم بازار باید برای مردم ملموس باشد و ضروری است که این تأثیرگذاری در بازار خود را نشان دهد تا منجر به کاهش نگران های مردم در زمینه افزایش بی رویه قیمت ها و همچنین جلوگیری از فروش یک کالا با چندین قیمت در مغازه های مختلف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ها بر بازار کالاهای اساسی مردم در کرمانشاه افزایش پیدا کند

نظارت ها بر بازار کالاهای اساسی مردم در کرمانشاه افزایش پیدا کند