مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-06سياسي

اشتغال و اقتصاد مردم مورد توجه جدی شورا و شهرداری قرار گیرد


استاندار خراسان جنوبی از شهردار و شورای اسلامی خواست بحث اشتغال و اقتصاد مردم را با استفاده از ظرفیت ها و منابع بسیار خوب این شهر به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

- ، حمید ملانوری شامگاه شنبه در آیین تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار جدید بیرجند اظهار کرد: شوراها اسلامی شهر و روستا هم مبنای دینی دارند و هم حاکمیت مردم بر مردم است.

وی با بیان اینکه در بحث مدیریت سیاسی و اجرایی شوراها با اهمیت ترین جایگاه را در مدیریت شهرها و روستاها دارند، گفت: شورا، شهردار و شهروندان 3 ضلع مدیریت شهری هستند که با هم رشد و به کمال می رسند و هر کدام از آنها که از دایره خدمت خارج شود یا تعامل بین آنها وجود نداشته باشد با مشکل مواجه خواهند شد.

به گفته وی مدیریت شهری، شورا و شهردار خوب آن است که مشارکت مردم به خوبی اجرایی کنند زیرا شهر بدون مشارکت مردم رشد نمی کند.

وی ادامه داد: فرهنگ شهروندی یکی از موضوعات مهمی است که شهرداری باید به آن بپردازد و شهرداری سازمانی نیست که تک بعدی خدمات ارائه کند زیرا در همه مسائل فرهنگی و اجتماعی مردم تأثیر گذاراست.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اتفاقات بزرگی که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر و شهردار سابق افتاده است، گفت: مردم خدمات را می بینند و قدرشناس آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و اقتصاد مردم مورد توجه جدی شورا و شهرداری قرار گیرد

اشتغال و اقتصاد مردم مورد توجه جدی شورا و شهرداری قرار گیرد