مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 19:002021-11-06بين الملل

خطیب مسجد الاقصی:اسراییل به 500 آرامستان فلسطینیان تعرض کرده است


خطیب مسجد الاقصی گفت هدف رژیم صهیونیستی از تعرض به 500 آرامستان در سرزمین ‍ های فلسطینی، نابود کردن هویت و میراث تاریخی مسلمانان است که سند ضد اشغالگری محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الاقصی گفت رژیم اشغالگر در چارچوب نابودی هویت و میراث تاریخی مسلمانان تاکنون به 500 قبرستان متعلق به فلسطینی ها تعرض کرده است که تازه ترین آن آرامستان الیوسفیه قدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالقدس العربی، شیخ صبری این سخنان را در سمینار کنگره مردمی فلسطینی های خارج با عنوان تخریب آرامستان ها و نبش قبور آن سیاست اسراییل برای یهودی سازی و جعل تاریخ در  زیر و روی زمین بیان داشت.

خطیب مسجد الاقصی گفت: رژیم اشغالگر در حال حاضر قبرستان یوسفیه در همجواری مسجد الاقصی را مورد حمله قرار داده تا آنجا را به یک بوستان توراتی تبدیل کنند، آثار مسلمانان را محو کنند و استخوان های مردگان را پراکنده کنند.

شیخ صبری تاکید کرد:  قبرستان ها وجود ما را در طول تاریخ ثابت می کند و می تپد شهری که در برگیرنده مقدسات و در راس آن مسجد الاقصی و قبرستان های تاریخی است.

رسانه های خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در تلاش است تا آرامستان مسلمانان در شرق مسجد الاقصی را برچیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب مسجد الاقصی:اسراییل به 500 آرامستان فلسطینیان تعرض کرده است

خطیب مسجد الاقصی:اسراییل به 500 آرامستان فلسطینیان تعرض کرده است