مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 20:202021-11-06سياسي

سرلشکر جعفری: وظیفه ما هموار کردن مسیر انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق کل سپاه عصر امروز در دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی قم گفت: - فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) در جمع دانشجویان بسیجی قم گفت: رهبر معظم انقلاب ساختار و مسیر انقلاب را به روشنی مشخص کرده اند و وظیفه ما هموار کردن این مسیر و اعتماد و اعتقاد راسخ به درایت رهبر جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق کل سپاه عصر امروز در دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی قم گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی مخالفت های دولتی در کنار حمایت های مردمی، دانشجویان خط امام را با شرایط سختی مواجه کرده بود، اما از روزی که شخص امام (ره) این اقدام دانشجویان را تایید کردند، شجاعت و شهامت شان در عرصه مقاومت بیشتر شد.

وی با تشریح تفاوت های امروز با شرایط ابتدای انقلاب اسلامی گفت: وظیفه امروز دانشجویان این است که در کنار فهم دقیق و عمیق مسائل و نقش آفرینی در عرصه های مهم، پایبند به مسیر امام بمانند و در شرایط فعلی جامعه اقدامات آتش به اختیارانه داشته باشند.

فرمانده قرارگاه حضرت بقیه الله (عج) افزود: رهبر معظم انقلاب ساختار و مسیر انقلاب را به روشنی مشخص کرده اند و وظیفه ما هموار کردن این مسیر و اعتماد و اعتقاد راسخ به درایت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری: وظیفه ما هموار کردن مسیر انقلاب است

سرلشکر جعفری: وظیفه ما هموار کردن مسیر انقلاب است