مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 20:402021-11-06سياسي

جزییات افزایش حقوق رزیدنت ها/ تسهیلات بانکی برای دستیاران متاهل


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس وی با اشاره به بخشی از مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عنوان کرد: برای متاهلین دستیار و کارورز تسهیلات بانکی از سیستم دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی در نظر گرفته شده است.

- فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با خبرنگار سلامت فارس با اشاره به پیگیری های مجلس برای پایان بخشی مشکلات رزدینت ها، اظهار کرد: تاکنون دو جلسه با نمایندگان دستیاران و کاروزان داشته ایم، نتیجه اولیه آن شد که در تصمیم مشترکی که با وزارت بهداشت گرفتیم مقرر شد تا 10 میلیون ریال افزایش حقوق دستیاران اتفاق بیفتد البته این افزایش با نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد و در حد نیاز و خدمات این بزرگواران نیست و بسیار با میزان خدمات دهی آنها فاصله دارد.

وی افزود: ماحصل جلسات این شد که وزارت بهداشت اعلام کرد که 300 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز پایون های پزشکان در بیمارستان های دولتی و خوابگاه های دانشجویی هزینه و بخشی از خدمات رفاهی دستیاران از جمله میزان وام قرص الحسنه صندوق رفاه دانشجویان  افزایش پیدا کند.

  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ما نیازمند آن هستیم که خدمات بیمه ای دستیاران و کارزوان را ساماندهی کنیم تا به لحاظ برخورداری از رفاه اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش حقوق رزیدنت ها/ تسهیلات بانکی برای دستیاران متاهل

جزییات افزایش حقوق رزیدنت ها/ تسهیلات بانکی برای دستیاران متاهل