مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 20:552021-11-06سياسي

14 مدرسه در سقز تخریبی است/تمام مدارس هوشمندسازی شده است


بیشتر مدارس این شهرستان در بازه زمانی سال های 47 تا 67 ساخته شده که در حال حاضر 40 مدرسه در شرف پیرشدگی و 14 مدرسه تخریبی است که سالانه با مجوز نظام مهندسی کلاس در آنها دایر می شود.

- فیروز عارفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: اصحاب رسانه و آموزش و پرورش در راستای فراهم ساختن زندگی بهتر برای شهروندان، توسعه نیافتگی را نشانه گیری و برای رفع مشکلات توسعه ای و پیدا کردن نشانه های توسعه نیافتگی شهرستان سقز تلاش کنند.

وی افزود: در این راه، صاحبان رسانه و متولیان آموزش و پرورش می توانند با گفت وگو و مدارا، مسائل را رصد و برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه، رسانه ها چشم بینای جامعه و ناظر بر اعمال و رفتار مردم و مسوولان هستند و در راستای حفاظت از منافع عمومی تلاش می کنند، یادآور شد: حساسیت جامعه نسبت به آموزش و پرورش دلیل توجه اصلی رسانه ها به این نهاد است.

مدیر آموزش و پرورش سقز عنوان کرد: رسانه ها با نقد سازنده و ارائه راهکار و پیشنهاد، یاریگر و بال آموزش و پرورش محسوب شده زیرا یکی از کارکردهای رسانه، تقویت اهداف آموزشی و تربیتی نهاد تعلیم و تربیت است و تعامل دستگاه تعلیم  و تربیت با رسانه، برای جامعه بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 مدرسه در سقز تخریبی است/تمام مدارس هوشمندسازی شده است

14 مدرسه در سقز تخریبی است/تمام مدارس هوشمندسازی شده است