مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 21:202021-11-06اقتصادي

همه گلایه های کامیون داران از بلاتکلیفی و بدقولی ها


دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران اعلام کرد: در زمینه مشکلات و موانع واردات کامیون های دست دوم بلاتکلیف در گمرک های کشور مجموع عواملی دست به دست هم می دهد که این مسائل به وجود آمده و نمی توان یک فرد یا دستگاه را مقصر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترخیص کامیون های وارداتی از گمرکات کشور که طی ماه های اخیر بلاتکلیف مانده اند، یکی از بزرگترین دغدغه های کامیون داران در این ایام است و طی ماه گذشته اولتیماتوم و هشدارهای دستگاه قضایی هم نتوانست راه ترخیص این کامیون ها را باز کند.

احمد کریمی - دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران – در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: گرچه عوامل و مسائل متعددی دست به دست هم داده اند و سبب بروز این مشکلات برای کامیون داران شده اند اما بیشترین قصور را در این میان شرکت های خودروساز که خدمات پس از فروش را ارائه نمی دهند و واردکنندگانی که قراردادی با خریداران نبستند و مناسبات درست و تعریف شده ای بین آن ها و کامیون داران برقرار نکرده اند، مرتکب شده اند.

وی افزود: برخی از واردکنندگان نه برای بهای تمام شده نه برای تاریخ تحویل، تکلیف را روشن نکرده اند و به عنوان مثال بعضا از حدود یکصد کامیون دار و حتی بیشتر پول گرفته اند اما کمتر از نصف تعهدات شان کامیون وارد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه گلایه های کامیون داران از بلاتکلیفی و بدقولی ها

همه گلایه های کامیون داران از بلاتکلیفی و بدقولی ها