مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 23:052021-11-06سياسي

مشفقانه با استاندار سمنان/ بازیگران «نمایش خدمت» را برکنار کنید!


جامعه امروز ایرانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند «خدمت خالصانه» است؛ اما فاصله میان این امر و «نمایش خدمت»، گاهی برای فرصت طلبان امکان احیا و رشد فراهم می کند؛ - خبرگزاری فارس- مرتضی مزینانی: سیدمحمدرضا هاشمی را استانداری میدانی، عملیاتی، در صحنه و پای کار توصیف کرده اند؛ آخرین توصیف درباره استاندار سمنان از زبان رییس جمهور در سفر روز پنج شنبه هفته گذشته به استان شنیده شد.

این وصف در کنار آنچه گاهی به عینه دیده می شود، حمایت از خدمت خالصانه را بدیهی می سازد؛ اما اینک که استان سمنان از تب وتاب سفر رییس جمهور و دولتمردان افتاده است، باید مشفقانه ای با استاندار سمنان گفت.

در روزهای بعد از سفر آیت الله رییسی به استان سمنان، حاشیه های متفاوتی مطرح شد.

در آخرین فقره که مرا واداشت تا این مرقومه را تقدیم نگاه استاندار سمنان کنم، تماس های بیش از 10 نفر از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از استان های مختلف کشور بود.

آنها یک صدا از کردستان، لرستان، تهران، قم، خراسانات و همین سمنان ما، خواهش می کردند تا صدایشان را به گوش استاندار سمنان برسانیم؛ اما به گفته رییس جمهور محترم، در انجام وظیفه ، چه جای خواهش ؟ آقای استاندار! همه این تماس ها یک نقطه مشترک داشت و حواشی متفاوت، که در سطور بعدی تقدیم نظرتان خواهم کرد؛ اما محور اصلی، فقط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشفقانه با استاندار سمنان/ بازیگران «نمایش خدمت» را برکنار کنید!

مشفقانه با استاندار سمنان/ بازیگران «نمایش خدمت» را برکنار کنید!