مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 00:002021-11-06اقتصادي

کاهش تماسهای مردم با خط مشاوره 1480/علت چیست؟


مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از کاهش میزان تماسها با سامانه 1480 (مرکز مشاوره تلفنی) در 6 ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: - مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از کاهش میزان تماسها با سامانه 1480 (مرکز مشاوره تلفنی) در 6 ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: عمده ترین تماس ها مربوط به اختلالات خلقی، اضطراب و مشکلات هیجانی است.

  بهزاد وحیدنیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا میزان تماس با سامانه مشاوره تلفنی 1480 افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: مردم در این دوران با اضطراب زیادی مواجه شده بودند و سعی می کردند از هر طریقی اطلاعاتی در این زمینه کسب کنند و به همین نسبت میزان تماس ها افزایش پیدا کرد.

از سوی دیگر از طریق رسانه ها خط تلفنی 1480 معرفی و به مردم اطلاع رسانی شد که این خط می تواند در زمینه ارائه مشاوره پاسخگوی مردم باشد و این موضوع هم باعث افزایش سطح تماس ها شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر به دلیل قرنطینه و محدودیت رفت و آمد، استقبال عمومی به سمت مشاوره های تلفنی و خدمات آنلاین بیشتر شد و همه این عوامل باعث افزایش تماس ها با مشاوره های تلفنی 1480 شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تماسهای مردم با خط مشاوره 1480/علت چیست؟

کاهش تماسهای مردم با خط مشاوره 1480/علت چیست؟