مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-07فرهنگي

بارگذاری تیزر نمایش ها در سامانه صدور مجوز اتفاق جدیدی نیست


رییس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر عنوان کرد تایید تیزرهای تبلیغاتی نمایش ها از طریق بارگذاری در سامانه صدور مجوز آثار نمایشی رخ می دهد و اتفاق تازه ای نیست.

- سید وحید فخر موسوی رییس شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر در گفتگو با گفت: سامانه جامع صدور مجوز آثار نمایشی بخش های مختلفی دارد؛ از بارگذاری متن و صورت جلسه های بازبینی گرفته تا مواردی همچون بارگذاری اقلام تبلیغاتی مثل پوستر و بروشور و تیزر.

جزییات ثبت مدارک و مستندات هر اثر نمایشی را همه دوستان می دادند و برایشان از قبل توضیح داده شده است بنابراین بارگذاری تیزر هر نمایش برای اخذ مجوز مساله تازه ای نیست و از همان ابتدا وجود داشته است.

وی ادامه داد: ما حتی برای اینکه گروهی به مشکل برخورد نکند اگر در بارگذاری پوستر یا تیزرشان با مشکل روبرو شدند این اقلام را به صورت دستی هم از آنها دریافت کرده و تایید می کنیم و نمی گذاریم گروهی به دلیل مشکلی که ممکن است در سیستم آنلاین به وجود بیاید با مشکل مواجه شود.

اما لزوم ثبت تیزر در سامانه از قبل تعریف شده و برنامه جدیدی نیست.

فخر موسوی متذکر شد: این سامانه به شکلی طراحی شده که لازم نیست کارگردان مراحل بارگذاری مدارک را برعهده و دغدغه ای در این زمینه داشته باشد بلکه این وظیفه به سالن های نمایشی محول شده و ما به سالن دارها چه خصوصی و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری تیزر نمایش ها در سامانه صدور مجوز اتفاق جدیدی نیست

بارگذاری تیزر نمایش ها در سامانه صدور مجوز اتفاق جدیدی نیست