مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 04:452021-11-07اقتصادي

نباید شاهد چندگانگی قیمت ها در بازار باشیم


 استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید روند نظارت در بازار برای کنترل قیمت ها تقویت شود، اظهار کرد: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که یک کالا در چندین مغازه با قیمت های مختلف به فروش برسد.

- هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، اظهار داشت: همه باید قبول داشته باشیم وضعیت معشیتی مردم خوب نیست و آنان از ما مدیران توقع دارند که با جدیت تمام، بازار را با نظارت های بیشتر کنترل کنیم و مانع از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها شویم.

وی با اشاره به تشکیل مستمر جلسات ستاد تنظیم بازار استان تصریح کرد: در جلسات مربوط به این ستاد، دستگاه های ذیربط مانند صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظف هستند که اگر کالایی در یک هفته گذشته با افزایش قیمت روبرو بوده گزارش کنند و دلایل این افزایش قیمت را توضیح دهند.

وی خاطرنشان ساخت: اثرگذاری این جلسات باید برای مردم ملموس باشد و ضروری است که این تاثیرگذاری در کف بازار خود را نشان هد تا منجر به کاهش نگرانی مردم در زمینه افزایش بی رویه قیمت ها و همچنین جلوگیری از فروش یک کالا با چندین قیمت در مغازه های مختلف شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت چندین کالا در هفته گذشته ادامه داد: دستگاه های ذیربط در کنترل بازار موظف هستند که موضوع این افزایش قیمت ها را آسیب شناسی و علت آن را مشخص کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید شاهد چندگانگی قیمت ها در بازار باشیم

نباید شاهد چندگانگی قیمت ها در بازار باشیم