مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-07اقتصادي

ملایر در چند قدمی احداث کارخانه کاغذسازی با کشت لوفا


گیاه لوفا، گیاهی متعلق به مناطق گرم و مرطوب آمریکای جنوبی کاربردهای بسیاری در زمینه های پزشکی، سلامت پوست، صنعت کاغذسازی و خودروسازی دارد که برای اولین بار توسط یک کارآفرین ملایری در فضای باز در اراضی شهرستان با موفقیت کشت شده و پس از استفاده از اسفنج .

- ایسنا/همدان گیاه لوفا، گیاهی متعلق به مناطق گرم و مرطوب آمریکای جنوبی کاربردهای بسیاری در زمینه های پزشکی، سلامت پوست، صنعت کاغذسازی و خودروسازی دارد که برای اولین بار توسط یک کارآفرین ملایری در فضای باز در اراضی شهرستان با موفقیت کشت شده و پس از استفاده از اسفنج این گیاه در زمینه تولید لیف و اسکاج ظرفشویی، این کارآفرین حالا به دنبال توسعه کشت گیاه لوفا در سطح شهرستان و راه اندازی کارخانه کاغذسازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میرزایی یک کارمند بازنشسته در شهرستان ملایر است که پس از بازنشستگی تصمیم می گیرد کاری راه بیندازد تا راهی برای درآمدزایی اقشار متوسط و کم درآمد جامعه باز شود برای کشاورزان خردی که زمین کوچک و کم آبی دارند و می توانند با حداقل سرمایه به سود قابل توجهی دست پیدا کنند.

میرزایی پس از کشت آزمایشی بسیاری از گیاهان دارویی، سرانجام در کشت آزمایشی گیاه لوفا به موفقیت چشمگیری رسیده و امروز با کشت این گیاه در نیم هکتار از اراضی روستاهای کرکان و اسکنان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر در چند قدمی احداث کارخانه کاغذسازی با کشت لوفا

ملایر در چند قدمی احداث کارخانه کاغذسازی با کشت لوفا