مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:502021-11-07اقتصادي

کاهش بار آلودگی کارخانه خمیرمایه شهرکرد با 15 میلیارد تومان اعتبار


150 میلیارد ریال اعتبار، صرف طراحی و احداث سیستم تصفیه پساب شرکت خمیرمایه شهرکرد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سید علی هاشمی گفت: برای کاهش بار آلودگی پساب خروجی از کارخانه، شرکت خمیرمایه شهرکرد سیستم تغلیظ پساب خود را با در نظر گرفتن بودجه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال در دستور کار قرار داده است.

مدیرشرکت کلارمایه شهرکرد اظهار داشت: یکی از مشکلات موجود در صنعت تولید خمیرمایه، بالا بودن بار آلودگی پساب خروجی از خط تولید است که چند راه و تکنیک برای حل این موضوع وجود دارد.

هاشمی افزود: یکی از راه های کاهش این آلودگی، جداسازی پساب اصلی سیستم تخمیر و تبدیل آن به محصولات با ارزش و کاهش شدید حجم و بار آلودگی پساب باقی مانده و در نتیجه آن کاهش COD خروجی تا حد استاندارد مورد تایید محیط زیست است.

وی ادامه داد: در این روش و طی این فرآیند ماده بسیار ارزشمندی بنام ویناس تولید می شود که به دلیل دارا بودن مواد مغذی زیاد، کاربرد های بسیاری در صنایع مختلف مانند تولید خوراک دام، بیوگاز و کود شیمیایی دارد.

مدیرشرکت کلارمایه شهرکرد عنوان کرد: در جهت افزایش ویناس تولیدی و کاهش بار آلودگی پساب خروجی از کارخانه، شرکت خمیرمایه شهرکرد سیستم تغلیظ پساب خود را با در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بار آلودگی کارخانه خمیرمایه شهرکرد با 15 میلیارد تومان اعتبار

کاهش بار آلودگی کارخانه خمیرمایه شهرکرد با 15 میلیارد تومان اعتبار