مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-07اقتصادي

جزییات ممنوعیت هوشمند سفر از اول آذر


از آذر ماه تردد ها و مسافرت ها برای افرادی که دو دز واکسن دریافت کرده باشند یا تست منفی PCR با مهلت های 96 ساعته و 72 ساعته اعلام شده در اختیار داشته باشند، - می توانند سفر های خارجی یا داخلی را انجام دهند.

رییس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل ونقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: از اول آذر افرادی که واکسن نزده یا تست منفی PCR نداشته باشند، نمی توانند به مسافرت بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، رضا نفیسی درباره جزییات ممنوعیت هوشمند سفر که از دو هفته آینده اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: به زودی سامانه امید راه اندازی می شود و از این طریق همه مسافران کنترل خواهند شد و تنها مسافرانی که واکسن زده یا تست PCR منفی همراه شان باشد، می توانند با وسایل حمل و نقل عمومی به مسافرت بروند، در غیر این صورت از اول آذر اجازه سفر نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت 80 درصدی پذیرش مسافر برای قطار و اتوبوس از ابتدای ماه آینده در نظر گرفته می شود، خاطر نشان کرد: پیش از این اگر وضعیت کرونایی شهری قرمز یا نارنجی بود، تردد در کل آن شهر ممنوع می شد و این ممنوعیت سفر برای همه افراد، اعم از مبتلا یا سالم اعمال می شد، اما از آذر ماه تردد ها و مسافرت ها برای افرادی که دو دز واکسن دریافت کرده باشند یا تست منفی PCR با مهلت های 96 ساعته و 72 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ممنوعیت هوشمند سفر از اول آذر

جزییات ممنوعیت هوشمند سفر از اول آذر