مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-07ورزشي

شهرآورد اصفهانی ها/ جدال حساس نمایندگان کرمان و فارس


تیم ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال زنان (قهرمان 6 دوره) در هفته دوم مرحله مقدماتی و در شهرآورد مهم اصفهان، به مصاف ریف می رود.

- ، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر زنان ایران جام سردار دل ها فردا (دوشنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، تهران، کاشان، ورامین و رفسنجان پیگیری خواهد شد.

جدال تیم های ذوب آهن و ریف اصفهان یکی از دیدارهای حساس این هفته است که در سالن امام علی (ره) برگزار خواهد شد.

شاگردان فریبا صادقی سرمربی ذوب آهن که با یک برد و سه امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند، این هفته برای کسب دومین برد خود به میدان می روند، اما ریف که بدون برد و امتیاز در رتبه هفتم جدول است، در بازی خانگی به دنبال نخستین برد خواهد بود.

از نظر فاصله رتبه در جدول، مسابقه دو تیم مس رفسنجان و ستارگان فارس که با یک برد و سه امتیاز در رتبه های دوم و چهارم جدول قرار دارند، نزدیکترین دیدار این هفته است.

نماینده استان فارس در هفته نخست موفق به شکست ریف اصفهان شد و برای کسب دومین برد به میدان می رود، از سوی دیگر مس رفسنجان در هفته نخست نماینده ورامین را از پیش رو برداشت.

تیم سایپا تهران مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی این رقابت ها نیز در هفته دوم میهمان مهرسان است و در سالن والیبال پژوهشکده نفت به مصاف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد اصفهانی ها/ جدال حساس نمایندگان کرمان و فارس

شهرآورد اصفهانی ها/ جدال حساس نمایندگان کرمان و فارس