مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-07اقتصادي

اوجی: وزارت نفت به وظیفه خود در لایحه بودجه 1400 عمل کرده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی در تشریح نشست دیروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست دیروز گزارشی از وضع فروش نفت، - وزیر نفت گفت: وزارت نفت با مشخص کردن قیمت وکیوم باتوم، همه حواله ها را میان متقاضیان قیر توزیع کرده و این وزارتخانه به وظیفه خود در لایحه بودجه سال 1400 عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی در تشریح نشست دیروز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست دیروز گزارشی از وضع فروش نفت، میعانات گازی و صادرات محصولات پتروشیمی ارائه شد که خوشبختانه در همه این بخش ها در مقایسه با پارسال رشد و توفیق خوبی داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه گذاری های مورد نیاز صنایع نفت و گاز به ویژه صنعت گاز کشور برای هشت سال آینده به منظور افزایش تولید، حفظ و نگهداشت آن گزارشی ارائه شد، افزود: نمایندگان پرسش هایی در زمینه تأمین قیر مورد نیاز آسفالت جاده ها و راه های روستایی مطرح کردند که با توجه به نشست های هفته گذشته با آقای نیکزاد، نایب رییس مجلس و دیگر دستگاه ها توفیق های خوبی حاصل شده است.

وزیر نفت تصریح کرد: وزارت نفت با مشخص کردن قیمت وکیوم باتوم، همه حواله ها را میان متقاضیان قیر توزیع و به وظیفه خود در لایحه بودجه سال 14


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجی: وزارت نفت به وظیفه خود در لایحه بودجه 1400 عمل کرده

اوجی: وزارت نفت به وظیفه خود در لایحه بودجه 1400 عمل کرده