مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-07سياسي

بدون گره گشایی از دیگران گره از کار ما باز نمی شود


یکی از اساتید حوزه علمیه قم برترین شکر نعمت را ایمان و معرفت به خدا و احسان به دیگران دانست و گفت: بسیاری از آفت هایی که در دنیا است مربوط به فقر و نیاز می شود و تا گره از کار دیگران باز نکنیم گره از کار ما باز نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید صادق میرشفیعی در مراسم جشن همراهی که به مناسبت ایام معصومیه شنبه شب در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به نزول رحمت الهی در روزهای اخیر و لزوم شکر این نعمت، اظهار کرد: امام رضا(ع) در ایران وقتی نماز باران خواندند، باران فراوانی آمد و بعد از باران مردم برای تشکر از ایشان درب خانه حضرت جمع شدند.

وی با بیان اینکه شکر کردن نعمت ها کمتر مورد توجه افراد است و خداوند متعال می فرماید بندگانی که شکر خدا را بجا می آورند اندک هستند، ادامه داد: با توجه به وسعت و کثرت نعمت های خدا حق شکر خدا را کسی نمی تواند بجا آورد و امام سجاد(ع) فرمودند شاکرترین بندگان هم توان بجا آوردن شکر یکی از نعمت های خدا را ندارد و در جای دیگر فرمودند اگر با مژه های چشمم تمام ناهمواری های دنیا را هموار کنم شکر یکی از نعمت های تو را انجام نداده ام.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: امام سجاد(ع) در مناجات الشاکرین می فرمایند خدایا نعمت های تو انباشته و متراکم است و زبان من توانای شمارش نعمت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون گره گشایی از دیگران گره از کار ما باز نمی شود

بدون گره گشایی از دیگران گره از کار ما باز نمی شود