مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-07سياسي

لزومِ ایجاد 20 سایت آنتن های BTS برای روستاهای بالای 200 خانوار خراسان شمالی


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مربوط به حوزه ارتباطات در استان محروم و مرزی خراسان شمالی، - ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مربوط به حوزه ارتباطات در استان محروم و مرزی خراسان شمالی، مورد ناراحتی مردم به ویژه روستاییان شده است.

محمد وحیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار با وزیر ارتباطات و اطلاعات با بیان اینکه احداث حداقل 20 سایت جدید (BTS) در روستاهای استان بسیار ضروری است، اظهار کرد: روستای کهنه جلگه در استان بیش از چهار کیلومتر طول دارد و بزرگترین روستای خطی ایران است که 470 خانوار در این روستا ساکن هستند اما از نظر دسترسی به اینترنت وضعیت نامناسبی دارند.

وی با تاکید براینکه روستاهای بالای 400 خانوار استان همچنان دسترسی مناسبی به اینترنت ندارند، افزود: در این روستاها دانشجویان و دانش آموزان بسیاری ساکن هستند که عدم دسترسی مناسب به اینترنت مشکلات بسیاری را برای ساکنین روستاها ایجاد کرده است.

وحیدی با بیان اینکه جمعیت روستاها به خصوص در شهرستان راز و جرگلان رو به افزایش است، تصریح کرد: 80 روستا در استان نیاز دارند که دسترسی مناسبی به اینترنت داشته باشند که از این تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزومِ ایجاد 20 سایت آنتن های BTS برای روستاهای بالای 200 خانوار خراسان شمالی

لزومِ ایجاد 20 سایت آنتن های BTS برای روستاهای بالای 200 خانوار خراسان شمالی