مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:252021-11-07ورزشي

داربی منچستر، رقابت پسران برابر مردان!


انتقادها از عملکرد ضعیف یونایتد در داربی منچستر ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی در داربی شهر منچستر برابر هم به میدان رفتند که سیتی توانست با دو گل به برتری برسد.

انتقادها از عملکرد ضعیف یونایتد در این دیدار زیاد شده است و حتی اوله گنار سولسشایر نیز این بازی را گام بزرگی به عقب توصیف کرد.

نیکول، کارشناس ساکرنت در صحبت هایی این بازی را تقابل مردان برابر پسران توصیف کرد و عنوان کرد و عنوان کرد سیتی هیچ حرفی برای یونایتد باقی نگذاشت و کاملا تیم سرتر میدان بود و بازیکنان یونایتد باید بابت عملکرد ضعیف در این دیدار شرمگین شوند.

روی کین، کاپیتان سابق شیاطین سرخ نیز به انتقاد از فرد - بازیکنی که در پست او بازی می کند- پرداخت و گفت: اگر سولسشایر را ببینم یقه او را می گیرم و می پرسم فرد دقیقا وسط زمین چه کار می کند که به او بازی می دهی؟ پپ گواردیولا نیز که از این پیروزی و نمایش خوب تیمش خوشحال بود عنوان کرد تیمش اجازه نفس کشیدن به یونایتد نداد.

به این ترتیب یونایتد در دیدار برابر لیورپول و سیتی در اولدترافورد شکست خورد و به نظر می رسد در این سال نیز کار این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر بسیار سخت و تا حدودی نشدنی است و این تیم فاصله زیادی با تیم های برتر انگلیس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داربی منچستر، رقابت پسران برابر مردان!

داربی منچستر، رقابت پسران برابر مردان!