مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-07سياسي

شافعی: حمایت رییس قوه قضاییه از بخش خصوصی امیدوارکننده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق ایران با استقبال از سخنان راه گشای رییس قوه قضاییه درباره ضرورت بازنگری نحوه اجرای سیاست های اصل 44 بیان کرد: - رییس اتاق ایران سخنان رییس قوه قضاییه درباره لزوم بازنگری در نحوه اجرای سیاست های اصل 44 را ارزشمند خواند و گفت مهم این است که این ایده های خوب هرچه زودتر به مرحله اجرا دربیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق ایران با استقبال از سخنان راه گشای رییس قوه قضاییه درباره ضرورت بازنگری نحوه اجرای سیاست های اصل 44 بیان کرد: آنچه آقای اژه ای گفته است برای بخش خصوصی ارزشمند و امیدوارکننده بود.

امیدوارم سازمان خصوصی سازی، وزارت اقتصاد، قوه قضاییه و دولت برای یک بار هم که شده سازوکار جدیدی برای اجرای سیاست های اصل 44 و هیات واگذاری ایجاد کنند تا بخش خصوصی و به دنبال آن اقتصاد کشور را از تنگنا های فعلی نجات دهند.

غلامحسین شافعی تاکید کرد: برای تدوین این سازوکار باید کمیته ای از نمایندگان بخش خصوص و تعاونی در کنار نمایندگان دستگاه های قضایی، دولت و مجلس تشکیل شود تا در مرحله نخست ایرادات آیین نامه های مربوط به اجرای سیاست های اصل 44 را شناسایی و در مرحله بعد برای حل آن ها تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شافعی: حمایت رییس قوه قضاییه از بخش خصوصی امیدوارکننده است

شافعی: حمایت رییس قوه قضاییه از بخش خصوصی امیدوارکننده است