مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-07اجتماعي

انتظار تداوم سرما تا پایان هفته در همدان


کارشناس هواشناسی استان همدان، از خارج شدن سامانه بارشی از آسمان استان و کاهش چشمگیر دما در طول هفته خبر داد.

- روح اله زاهدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از امروز با گذر کردن موج بارشی از آسمان استان، انتظار تداوم سرما و کاهش چشمگیر دما تا منفی پنج درجه سانتیگراد را داریم.

وی افزود: تا پایان هفته، بارشی پیش بینی نمی شود اما بارش هایی که در چند روز اخیراتفاق افتاد، جانی دوباره به زمین خشک استان بخشید و بر روی ورودی سدهای آبی استان نیز تاثیر خوبی گذاشته است.

این کارشناس هواشناسی به مقدار بارش ها از ابتدای پاییز در نقاط مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: در ایستگاه فرودگاه همدان 12 میلیمتر، ملایر26 میلیمتر، تویسرکان 16 میلیمتر، نهاوند هشت میلیمتر، کبودراهنگ15میلیمتر، رزن36میلیمتر، فامنین 13میلیمتر، قهاوند12 میلیمتر، اسدآباد15میلیمتر و در درگزین 35میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

زاهدی به کمینه و بیشینه دمای همدان در 24 ساعت گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: همدان با پنج درجه سانتیگراد کمترین دما و با 9درجه سانتیگراد بیشترین دمای خود را تجربه کرده است.

وی با اشاره به کمینه و بیشینه دما ی شهرستان ها در شبانه روز گذشته افزود:گل تپه با یک درجه سانتیگراد سردترین شهرستان و اسدآباد با 14 درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار تداوم سرما تا پایان هفته در همدان

انتظار تداوم سرما تا پایان هفته در همدان