مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-07اقتصادي

پرداخت 20 میلیاردی برای تجاری سازی طرح های دانش بنیان گلستان


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان گفت: بیش از 20 میلیارد ریال سرمایه در گردش از محل صندوق پرداخت شده است، از محل منابع دیگر نیز 70 میلیارد ریال به صندوق نوآوری و بانک ها معرفی شدند.

- محمد رضایی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: این صندوق از مهرماه سال گذشته در استان راه اندازی شد، صندوق پژوهش و فناوری در سه حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر یا جسورانه ، ضمانت نامه و تسهیلات فعالیت دارد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گلستان با بیان اینکه در استان مجموعاً هفت مرکز رشد فعال است، تصریح کرد: افرادی که عضو هر کدام از مراکز رشد باشند می توانند از خدمات مادی صندوق استفاده کنند، شرکت های خلاق از طریق سامانه معاونت ملی باید ثبت نام و مجوز داشته باشند تا به آن ها خدمات تعلق بگیرد.

رضایی با اشاره به اینکه خدمات عمدتاً ضمانت نامه از سوی صندوق ارائه می شود، شرکت ها برای اینکه در مناقصه شرکت کنند باید به بانک مراجعه می کردند در حال حاضر بدون مراجعه به بانک یک روزه صدور مجوز انجام می گیرد.

رضایی با بیان اینکه شرکت های فناور و دانش بنیان، بدون نیاز به گردش مالی از تسهیلات برخوردار می شوند، گفت: صندوق پژوهش فناوری 76 درصد آن خصوصی و 24 درصد آن دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20 میلیاردی برای تجاری سازی طرح های دانش بنیان گلستان

پرداخت 20 میلیاردی برای تجاری سازی طرح های دانش بنیان گلستان