مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-07دانش

دانشگاه ها مشکلات رفاهی خود را به ستاد بازگشایی اعلام کردند


سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه ها مشکلات رفاهی خود را به ستاد اجرایی از سرگیری بازگشایی کامل دانشگاه ها ارائه داده اند، - با اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی از سرگیری بازگشایی کامل دانشگاه ها در سازمان امور دانشجویان با توجه به آغاز آموزش حضوری از روز گذشته در برخی از دانشگاه ها گفت: تصمیم در خصوص آغاز آموزش حضوری برحسب مسائل منطقه ای به خود دانشگاه ها واگذار شده است.

وی ادامه داد: وزیر علوم در نامه ای به دانشگاه های مرکز استان که دانشگاه های معین محسوب شده و رییس آن، رییس استانی دانشگاه ها محسوب می شود، این اختیار را واگذار کرده و باید در این خصوص تصمیم گیری کنند.

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان یادآور شد: بر همین اساس در این خصوص دانشگاه ها تصمیم گرفته و برنامه خود را برای معاونت آموزشی وزارت علوم ارسال کرده اند.

وی با اشاره به امور رفاهی دانشگاه ها گفت: در بخش خوابگاه ها نیز دانشگاه ها منتظر هستند تا زمان آغاز آموزش حضوری آنها تعیین تکلیف شود، برخی از دانشگاه ها اکنون در حال بازگشایی خوابگاه ها، سالن های ورزشی، ضدعفونی کردن خوابگاه ها، تهیه اقلام و قرار داد طبخ و توزیع غذا و پایش واکسیناسیون هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها مشکلات رفاهی خود را به ستاد بازگشایی اعلام کردند

دانشگاه ها مشکلات رفاهی خود را به ستاد بازگشایی اعلام کردند