مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-07ورزشي

مشکل جدید حمیداوی؛ فراموشی!


شهرخودرو در حالی مسیر سقوط به لیگ یک را در پیش گرفته است که دغدغه اصلی مالک آن، نام تیم و بحث لفظی با هیات فوتبال است تا توجه به وضعیت نتیجه گیری تیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال شهرخودرو با قبول شکست 2 بر صفر برابر هوادار به قعر جدول رده بندی تکیه زد و با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول 16 تیمی لیگ بیست و یکم قرار گرفت.

با گذشت 4 هفته از مسابقات لیگ برتر، شهرخودرویی ها در 3 بازی به میدان رفته اند اما هنوز موفق به گلزنی نشده اند و 3 بار هم دروازه آن ها باز شده است.

همچنین کمیته انضباطی هنوز رای دیدار این تیم برابر مس رفسنجان که بازیکنان تیم مشهدی در زمین حاضر نشدند را اعلام نکرده که به احتمال زیاد، نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود تیم رفسنجانی می شود تا شهرخودرو بیشتر در باتلاق فرو رود.

فراموشی! دوری فرهاد حمیدوای، مالک باشگاه شهرخودرو از فوتبال گویی مشکلاتی را برای او به وجود آورده که در سرنوشت فعلی شهرخودرو تاثیرگذار است.

او انگار مدیریت را فراموش کرده و متوجه نبوده اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی بود و ربطی به نیمکت تیم نداشت اما او در تصمیمی عجیب، سرمربی تیم را تغییر داد زیرا فکر می کرد رضا مهاجری منشأ مشکلات تیمش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جدید حمیداوی؛ فراموشی!

مشکل جدید حمیداوی؛ فراموشی!