مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-07دانش

در ساختار آموزش های علوم پزشکی به مهارت کمتر توجه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیگ محمدی، رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم تقدیر از دستیاران برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: - رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بی توجهی به مهارت در آموزش های علوم پزشکی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیگ محمدی، رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم تقدیر از دستیاران برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: متاسفانه سیستم آموزشی کشور، بر مبنای آموزش تئوری پایه گذاری و گسترش یافته است و در هر بخشی از این ساختار آموزشی که می بینیم توجه کمتری به مهارت شده است.

وی افزود: بعد از فارغ التحصیلی و زمانی که به طور رسمی و بدون حضور یک استاد همراه، در شرایط و محیط متفاوت، شروع به کار می کنید بیشتر متوجه نیاز به مهارت می شوید.

رییس دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران با بیان اینکه فارغ از اینکه در چه رشته ای فارغ التحصیل شده اید، گفت: سعی کنید در رشته خود بهترین و مفیدترین باشید، قرار نیست تاثیرات و اثربخشی همه افراد در سطح باشد، بلکه در حد توانمندی هایتان در مجموعه ای که مشغول به فعالیت هستید بهترین و اثرگذار باشید و وظایف محوله را برای کشور و مردمی که به شما نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ساختار آموزش های علوم پزشکی به مهارت کمتر توجه شده است

در ساختار آموزش های علوم پزشکی به مهارت کمتر توجه شده است