مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-07اقتصادي

اجرای روش های نوین علمی در 350 هکتار از مزارع کشاورزی دره شهر


مدیر جهاد کشاورزی دره شهر از اجرای طرح ها و روش های نوین علمی در 350 هکتار از مزارع کشاورزی دره شهر برای افزایش بهره وری خبر داد.

- اظهار کرد: در چند سال اخیر شهرستان دره شهر با تولید محصولات متنوع زراعی و باغی از مهمترین مناطق کشاورزی استان ایلام بوده است.

وی با اشاره به اینکه حالا برای تداوم این تولیدات طرح های نوین علمی در مزارع شهرستان اجرا می شود، افزود: طرح هایی که با کاهش مصرف آب و بذر در هر هکتار ضمن کاهش هزینه ها، عملکرد کشت کشاورزان را هم بالا برده است.

فیلی تصریح کرد: در اجرای این طرح ها، کارشناسان کشاورزی آخرین یافته های علمی خود را در اختیار کشاورزان قرار می دهند.

مدیر جهاد کشاورزی دره شهر اضافه کرد: با کشاورزی نوین محصولات متنوعی در شهرستان کشت شده و طرح توسعه گلخانه ها نیز شروع شده است، این مهم باعث افزایش بهره وری و سود بیشتر در کوتاه ترین زمان می شود.

فیلی با اشاره به اینکه ظرفیت صادرات محصولات فرآوری شده نیز افزایش یافته است، بیان کرد: خوشبختانه توانستیم با کمک کشاورزان به اهداف سیاست های وزارتخانه در زمینه کاهش مصرف آب، درآمدزایی و زیرساخت های کشاورزی برسیم.

مدیر جهاد کشاورزی دره شهر افزود: با توسعه روش های علمی در مزارع با توجه به پتانسیل های خوب منطقه، می توان به افزایش تولیدات با کیفیت و کشاورزی پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای روش های نوین علمی در 350 هکتار از مزارع کشاورزی دره شهر

اجرای روش های نوین علمی در 350 هکتار از مزارع کشاورزی دره شهر