مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 07:502021-11-07اجتماعي

برخورد محیط زیست شهریار با ضایعات سوزی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: با 16 مورد ضایعات سوزی برخورد و نسبت به اطفا و شناسایی عوامل آن اقدام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شیدا آکار گفت: به منظور نظارت بر فعالیت واحدها و برخورد با تخلفات محیط زیستی و جلوگیری از ایجاد آلاینده های زیست محیطی و پسماندسوزی در سطح شهرستان، گشت و پایش ویژه شبانه روزی واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی شهرستان از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار افزود: فعالیت این واحدها توسط کارشناسان محیط زیست به صورت شبانه روزی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و با متخلفان زیست محیطی برخورد قانونی به عمل می آید.

بر همین اساس از ابتدای آبان ماه سال جاری 90 واحد مورد بازدید و پایش قرار گرفته اند که از این تعداد حدود 70 واحد بتن و تفکیک ضایعات به طور مستمر در این روزها پایش شده اند.

وی افزود: در جریان گشت و پایش های انجام شده شبانه، شش اخطاریه قانونی برای واحدهای دارای آلایندگی هوا در زمان پایش ها صادر و تحویل آن ها شده است همچنین در پایش های روزانه از فعالیت تخلیه نخاله در گود معدن شن و ماسه با حکم قضایی جلوگیری بعمل آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، آکار در پایان گفت: از جمله محورهای مواصلاتی مورد پایش و کنترل کارشناسان محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد محیط زیست شهریار با ضایعات سوزی

برخورد محیط زیست شهریار با ضایعات سوزی