مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:152021-11-07بين الملل

نگرانی کره جنوبی از سیاست جدید هسته ای آمریکا و برچیده شدن «چتر اتمی»


وزارت دفاع کره جنوبی به گزارش سایت قطره و به نقل ازها درباره تغییر احتمالی سیاست های تهاجمی هسته ای آمریکا واکنش نشان داد و تاکید کرد، واشنگتن به تعهد خود مبنی بر ایجاد چتر اتمی روی متحدانش پایبند خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار گزارش هایی درباره احتمال تغییر سیاست های کلان آمریکا در زمینه استفاده از سلاح های اتمی، وزارت دفاع کره جنوبی به آن واکنش نشان داد و تاکید کرد که واشنگتن به تعهد خود مبنی بر ایجاد چتر اتمی روی متحدانش پایبند خواهد ماند .

خبرگزاری یونهاپ در خصوص چشم انداز بازنگری اتمی آمریکا نوشت، در جریان بررسی وضعیت اتمی، دولت جو بایدن در حال تنظیم اعلامیه ای با عنوان عدم استفاده از ضربه اول است که عملا امکان انجام یک حمله پیشگیرانه اتمی در شرایط اضطراری را رد می کند؛ اقدامی که منتقدان می گویند می تواند سیاست بازدارندگی علیه دشمنان بالقوه را تضعیف کند.

  بو سئونگ چان سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی در یک نشست خبری گفت: سئول و واشنگتن متحد هستند و از نزدیک با یکدیگر پیرامون مسائل امنیتی در تماس و مشورت هستند و طرف آمریکایی به اندازه کافی اطلاعات مربوطه را با ما در میان میگذارد .

وی اضافه کرد، چیزی که ما می توانیم بگوییم این است که آمریکا تعهدات خود برای ایجاد چتر اتمی روی متحدانش را تغییر نخواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی کره جنوبی از سیاست جدید هسته ای آمریکا و برچیده شدن «چتر اتمی»

نگرانی کره جنوبی از سیاست جدید هسته ای آمریکا و برچیده شدن «چتر اتمی»