مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-07اجتماعي

آلودگی هوا در تابستان بیش تر از زمستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود تجریشی معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور در گفت وگویی تلویزیونی درباره آلاینده ها در سطح شهر ها گفت: - تجریشی گفت: کامیون ها، اتوبوس های شهری و سرویسی و مینی بوس ها 67 درصد آلاینده ها را ایجاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود تجریشی معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور در گفت وگویی تلویزیونی درباره آلاینده ها در سطح شهر ها گفت: یک قسمت از این موضوع به خود شهر بر می گردد ما ارتفاعات را داریم که یک مزیت است و هوا را مطلوب نگه می دارد و از دو قسمت به کوه محصور هستیم به عبارتی اگر باد خوب نیاید تلنبار و انباشت را خواهیم داشت.

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور بیان کرد: پس بخشی از موضوع آلاینده ها به شرایط شهر تهران بر می گردد این موضوع دلیل بر این نیست که ما هوای آلوده داشته باشیم بلکه به ما کمک می کند ظرفیتی برای این موضوع در نظر بگیریم و بیش تر از آن بارگزاری نکنیم.

تجریشی با بیان این که فعالیت هایی که در داخل شهر صورت می گیرد باید به گونه ای باشد که بتوانیم تنفس کنیم هوای تمیز داشته باشیم اظهار کرد: بر اساس مطالعاتی که انجام شده ما یک مسئله در تابستان داریم، اما، چون وزش باد داریم خیلی متوجه آن نمی شویم در حالی که بر اساس آمار سال قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا در تابستان بیش تر از زمستان است

آلودگی هوا در تابستان بیش تر از زمستان است