مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-07سياسي

مقایسه دولت دو رییس جمهور در قبال ماجرای بنزینی/ از خنده روحانی تا دغدغه رییسی


سخنگوی کانون دانشگاهیان با اشاره ماجرای هک کردن جایگاه های سوخت گفت: در مدیریت این ماجرا هم صدا و سیما و هم دولت سیزدهم برعکس دولت تدبیر و امید خوب عمل کردند.

- قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره ماجرای هک کردن سیستم سوخت رسانی کشور گفت: صهیونیست ها و اذناب منطقه ای آنها دنبال این بودند که فتنه حامل های انرژی را یک بار دیگر در این کشور دامن بزنند و آتش آشوب های اجتماعی را فروزان کنند اما الحمدالله این بار 2 اتفاق بزرگ اتفاق افتاد که بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: اتفاق بزرگ اول این بود که صدا و سیمای جمهوری اسلامی در اصل ماجرا بسیار خوب وارد شد و واقعیت ها را هم با سرعت و هم با دقت منتشر کرد به طوری که مرجع اصلی واقعیت میدانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و رسانه ملی شد و این می تواند اعتماد عمومی به رسانه عمومی و رسانه ملی را تقویت کند و ما به عنوان کانون به خاطر کمبود راننده تانکر حامل سوخت، مشکلاتی را پیدا کردند اما دیدیم این کشور چگونه عمل کرد.

جعفری گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از مدیریت خوب دولت جمهوری اسلامی تقدیر می کند و امیدواریم در آینده ما چنین ماجراهایی را برای مردم ما نداشته باشیم و اگر هم حوادثی پیش آمد انتظار داریم که مدیریت بحران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه دولت دو رییس جمهور در قبال ماجرای بنزینی/ از خنده روحانی تا دغدغه رییسی

مقایسه دولت دو رییس جمهور در قبال ماجرای بنزینی/ از خنده روحانی تا دغدغه رییسی