مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-07اقتصادي

اخذ مجوز نخستین پژوهشگاه زغال کشور برای «طبس»


با ورود هلدینگ های اقتصادی مطرح کشور به موضوع زغال سنگ، مجوز نخستین پژوهشگاه زغال کشور برای طبس اخذ شد که بدون تردید این پژوهشگاه کمک بزرگی به منطقه خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس، اظهار داشت: شهرستان طبس، ظرفیت های بسیار بزرگی در حوزه معدن و ذخایر معدنی دارد که وجود 76 درصد ذخایر زغال سنگ کشور در این منطقه، نمونه ای از این نعمت خدادادی است.

وی به محصولات کشاورزی متعدد و متنوع این شهرستان اشاره کرد و گفت: طبس با وجود جاذبه های طبیعی متعدد، پایگاه بزرگی در حوزه گردشگری است که بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه عدم توجه به ظرفیت های این منطقه، استان و  حتی کشور را متضرر می کند، مطرح کرد: طبس با وجود چنین ظرفیت هایی، می تواند از مناطق کاملاً برخوردار و با امکانات رفاهی مطلوب باشد.

ملانوری ادامه داد: ما معتقدیم اگر امکانات و توان خود را به این سمت معطوف کنیم که ظرفیت های موجود  هر منطقه فعال شوند، این پتانسیل ها می توانند خود به خود توسعه ایجاد کنند اما متأسفانه استان هنوز نتوانسته ظرفیت های موجود خود را فعال نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز نخستین پژوهشگاه زغال کشور برای «طبس»

اخذ مجوز نخستین پژوهشگاه زغال کشور برای «طبس»