مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-07سياسي

سرلشکر رشید: دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاهِ ما پرهیز کنند


سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر و متجاوز در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سرلشکر رشید گفت: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر در هر سطحی و از مبدأ هر سرزمینی باشد، نیرو های مسلح ما آن را سرکوب می کنند.

سردار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) در جمع فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی و نیرو های مسلح همواره خود را برای رویارویی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی برای حفظ ثبات امنیتی و موجودیت و تمامیت ارضی ایران عزیز و همچنین موقعیت و قدرت منطقه ای در برابر ائتلاف دشمنان (و به طور مشخص ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی) آماده نگه می دارند.

وی افزود: امروز هم در این رزمایش بزرگ که در منطقه عمومی جنوب استان سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان و سواحل مکران و شمال اقیانوس هند در حال اجراست، شاهد آمادگی ها و توانمندی های بالای نیرو های دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش بودیم که موجب مباهات است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) ادامه داد: در طول سال هم نیرو های ارتش و سپاه رزمایش های متعدد پدافند هوایی، زمینی، هوایی و دریایی انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر رشید: دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاهِ ما پرهیز کنند

سرلشکر رشید: دشمنان از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاهِ ما پرهیز کنند