مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-07اقتصادي

متلاشی شدن یک باند قاچاق توسط پلیس گمرک


قاچاقچیان حرفه ای با آشنایی از روند بهره مندی از معافیت های موجود در پوشش این فعالیت ها اقدام به واردات کالا کرده و به جای تزریق به بازار داخل استان، - کالای ترخیص شده را با انحراف از مسیر اصلی به خارج استان انتقال و سود هنگفتی را کسب می کنند.

رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از متلاشی شدن باند سازمان یافته قاچاق کالا و کشف 245 تن موز توسط این پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ ستاد هادی رفیعی کیا در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با عنایت به وظایف ذاتی تعریف شده برای پلیس گمرک به منظور برآورد وضعیت واردات و صادرات گمرکات سطح کشور، کارشناسان این پلیس به پایش و آنالیز اظهارنامه های گمرکی پایانه مرزی گمرک بازرگان اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد بخش گسترده ای از واردات به کشور را کالاهای غیرضروری به خود اختصاص داده که میزان واردات موز در این بین چشمگیر و از آنجایی که برابر اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی واردات موز ممنوع بوده لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد واردات این کالا براساس مجوز تعاونی های مرزنشین استان از سهمیه باقیمانده سال 98 صورت گرفته است که در این راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلاشی شدن یک باند قاچاق توسط پلیس گمرک

متلاشی شدن یک باند قاچاق توسط پلیس گمرک