مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-07سياسي

توضیحاتی درباره موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر


مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران آیین تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 کشوری بدون احتساب سهمیه در آبان ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه با بیان اینکه 13 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری امسال توانسته اند در یک رقابت کاملاً آزاد و بدون احتساب سهمیه، رتبه های زیر 100 کشوری را کسب کنند، توضیح داد: موفقیت های فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون های سراسری به خصوص در 6 سال گذشته نشان می دهد که ایثارگران وابسته و متکی به سهمیه نیستند و با تلاش و همت خود در رشته های مورد علاقه شان در دانشگاه های برتر کشور پذیرفته می شوند.

وی ادامه داد: در آزمون سراسری امسال چهار نفر از ایثارگران با تلاش وافر و رقابت نفس گیر در گروه آزمایشی علوم تجربی، چهار نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، سه نفر در گروه زبان های خارجی و یک نفر در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی و هنر جزو 100 نفر اول این گروه ها بوده اند.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که آیین تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 کشوری بدون احتساب سهمیه در آبان ماه برگزار می شود افزود: این مراسم در تهران به صورت حضوری و همراه با ارتباط مجازی با دیگر استان ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر

توضیحاتی درباره موفقیت دانشجویان شاهد و ایثارگر