مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-07سياسي

انتقاد نماینده اقلید از «انتصابات مغایر با شایسته سالاری» در دولت


نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 50 درصد انتصابات در دولت هیچگونه منطق و توجیه قابل قبولی ندارند و آسیب های این انتصابات بسیار است.

- انتقاد نماینده اقلید از انتصابات مغایر با شایسته سالاری در دولت نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 50 درصد انتصابات در دولت هیچگونه منطق و توجیه قابل قبولی ندارند و آسیب های این انتصابات بسیار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسلم صالحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدام شجاعانه اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تذکری خطاب به هیات دولت در رابطه با انتصابات صورت گرفته تا به امروز، بیان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده بیش از 50 درصد انتصابات هیچگونه منطق و توجیه قابل قبولی ندارند، آسیب های این انتصابات بسیار است مانند انتصاب افراد بدون تجربه، چرا که شاهد بودیم در برخی پست های حساس مانند معاون وزیر افرادی منصوب شده اند که هیچگونه تجربه اجرایی نداشته اند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: همچنین باید انتصاب افراد دارای تجربه و تخصص اما بدون ارتباط به حوزه کاری را به این نوع انتصابات غیرقابل توجیه افزود که سررشته ای در مورد حوزه کاری منتصب شده را ندارند و حتی اجازه حضور افراد باتجربه را در کنار خود نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده اقلید از «انتصابات مغایر با شایسته سالاری» در دولت

انتقاد نماینده اقلید از «انتصابات مغایر با شایسته سالاری» در دولت