مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-07دانش

پایان نامه های برتر رویداد ملی سکوی پرتاب معرفی و تقدیر شدند


در اولین رویداد ملی سکوی پرتاب با موضوعیت روش های نوین ساخت و ساز که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، از پایان نامه ها و رساله های برتر این حوزه تقدیر شد.

- پایان نامه های برتر "رویداد ملی سکوی پرتاب" معرفی و تقدیر شدند در اولین رویداد ملی سکوی پرتاب با موضوعیت روش های نوین ساخت و ساز که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، از پایان نامه ها و رساله های برتر این حوزه تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که امروز با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک مسکن برگزار شد، مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و رییس راهبردی مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا کردند و از پایان نامه ها و رساله های برتر دانشجویان سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

پایان نامه ها و رساله های برتر که در این مراسم تقدیر شدند، به شرح ذیل است: کیانا راسخ: اراِئه پیشنهاد ساختمان های پیش ساخته چوبی با تاکید بر پایداری زیست محیطی با روش ارزیابی چرخه حیات (LCA) در ساختمان های کم ارتفاع استان گیلان پریناز اسماعیلی: اراِئه راهنمای طراحی محلات پایدار شهری در راستای کاهش مصرف انرژی با استفاده از الگویLEED، نمونه موردی: محله سنبلستان اصفهان مهدی کاظم اصلانی: طراحی ساختمان بلند مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های برتر رویداد ملی سکوی پرتاب معرفی و تقدیر شدند

پایان نامه های برتر رویداد ملی سکوی پرتاب معرفی و تقدیر شدند