مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:402021-11-07سياسي

آزادی 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین


با پیگیری ستاد دیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و کمک خیرین 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

- علی شعبانی در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمدی که در زندان مرکزی قزوین برگزار شد؛ گفت: با پیگیری ستاد دیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و کمک خیرین 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

این مقام قضایی استان قزوین بیان کرد: خیرین با اقدامات خود که در راستای گره گشایی از مشکلات مردم است مظهر سخاوت و بخشش خداوند هستند و سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کرده و با کار ارزشمند خود سنتی حسنه و پسندیده را در جامعه نهادینه می کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، وی تصریح کرد: ما باورمان این است که زندان به خصوص در جرائم غیرعمد جای مناسبی برای اصلاح فرد نیست بلکه باید شرایطی فراهم شود تا فرد بتواند با حضور در اجتماع و در کنار خانواده، اشتباهات و خطاهای گذشته خود را جبران کند.

رییس کل دادگستری استان خطاب به زندانیانی که مورد عفو قرار گرفته اند گفت: اگر از زندان به لحاظ برخورداری از عفو آزاد شده و مجدد در اثر ارتکاب جرم به زندان بازگردید دیگر عفو شامل شما نخواهد شد تلاش کنید بر اساس مقررات قانونی حرکت کنید و توکلتان به خدا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین

آزادی 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین