مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-07ورزشي

استعدادیابی فوتبال 19 ساله ها در کشور کلید خورد


رییس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه فوتبال کشور فقط تیم ملی نیست، گفت: استعدادیابی فوتبال در رده سنی 19 ساله ها در کشور کلید خورد.

- ، شهاب الدین عزیزی خادم ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات هیئت فوتبال مازندران در ساری با بیان اینکه توسعه فوتبال فقد در تیم ملی و بزگسالان نیست بر لزوم توجه و برنامه ریزی برای رده های پایه را ضروری دانست و گفت: از این رو کار استعدادیابی فوتبال در رده سنی 19 ساله ها در کشور کلید خورده است.

وی با اشاره به درخشش فوتبال ساحلی که تا فینال مسابقات بین قاره ای صعود کرد و درخشش تیم ملی امید از مازندران به عنوان قطب فوتبال کشور یاد کرد و خواستار بهره گیری از ظرفیت ها استان ها از جمله مازندران در رشته فوتبال شد.

وی پیشرفت فوتبال در استان ها را نیازمند تعامل دستگاه های دولتی و بخش خصوصی ذکر کرد و با اشاره به حضور تیم نساجی در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید تعامل بین مسئولان و دستگاه های مختلف در استان برای حمایت از ورزش ارتقا یابد.

عزیزی خادم با اشاره به بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تصریح کرد: تلاش می شود از ظرفیت بخش های مختلف در این راستا بهره گیری شود.

در این جلسه رحیم درزی از بین هشت داوطلب با 26 رأی به عنوان رییس هیئت فوتبال انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی فوتبال 19 ساله ها در کشور کلید خورد

استعدادیابی فوتبال 19 ساله ها در کشور کلید خورد