مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-07اقتصادي

حرکت زیبای پرسنل چرم مشهد در راستای حفظ محیط زیست


با داشتن ربع قرن سابقه درخشان در عرصه تولید چرم و محصولات چرمی به عنوان یکی از معتبرترین برندهای صنعت چرم کشور همواره در مسیر ارزش آفرینی و یکپارچه سازی ابعاد اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی گام برداشته است.

این مجموعه مسئله حفاظت از محیط زیست را به عنوان یکی از ابعاد اصلی مسئولیت اجتماعی خود تلقی کرده و در طراحی و پیاده سازی شیوه ها و الگوهای جدید خویش، این اصل مهم را علی رغم افزایش هزینه های سنگین پذیرفته و آن را عامل توسعه پایدار Sustainable Development و همه جانبه می داند.

چرم مشهد، حفاظت از محیط زیست را یک اصل زنده می داند که بازخورد آن در صنعت نمایان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت چرم مشهد: با عنایت بر تاکید دین مبین اسلام در رعایت پاکیزگی و نظافت، اصل پنجاه قانون اساسی و در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی های زیست محیطی مدیر عامل، مدیران میانی و همچنین کارکنان دفاتر و کارخانه چرم مشهد به جهت ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی بصورت داوطلبانه اقدام پاکسازی جاده اصلی منتهی به این مجموعه نموده و حجم بسیاری از زباله های رها شده در گستره ای به وسعت چندین کیلومتر از مسیر این منطقه را جمع آوری کردند.

این حرکت خودجوش در راستای فرهنگسازی و با محوریت و همکاری مدیرعامل، مدیران عالی و تمامی پرسنل اداری و کارخانه شرکت چرم مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت زیبای پرسنل چرم مشهد در راستای حفظ محیط زیست

حرکت زیبای پرسنل چرم مشهد در راستای حفظ محیط زیست