مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:202021-11-07فناوري

از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند رونمایی کرد


برای اولین بار در کشور، شاتل موبایل از قابلیت انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان در سیم کارت های هوشمند خود رونمایی کرد.

- برای اولین بار در کشور، شاتل موبایل از قابلیت "انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان" در سیم کارت های هوشمند خود رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل، در کنار پیاده سازی فاز جدید هوشمندی سیم کارت های شاتل موبایل و همزمان با افزایش قابلیت ها و دقت این فناوری نوآورانه، راهکاری فراهم شده تا مشترکین سیم کارت های این اپراتور در هر لحظه بتوانند از طریق شماره گیری کد دستوری #8*1*، بدون نیاز به اعمال تنظیمات خاص و یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام وضعیت اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود و یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

دسترسی به این قابلیت ها از طریق کد دستوری هم اکنون برای اولین بار و به صورت آزمایشی برای مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل در استان خوزستان راه اندازی شده و دسترسی به این خدمت جدید، به زودی در سایر استان های کشور نیز فراهم خواهد شد.

در این سرویس مشترکین با شماره گیری کددستوری #1*8*1* امکان استعلام و مشاهده شبکه رادیویی که در لحظه به آن متصل هستند را خواهند داشت و با شماره گیری کد #2*8*1* م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند رونمایی کرد

از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند رونمایی کرد