مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-07سياسي

سردار جلالی: بانوان در برابر تهدیدات نوین نقش محوری دارند


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه در برابر تهدیدات نوین که اساسا ناظر به عرصه های جدید و زندگی مردم هستند، نقش و جایگاه بانوان کلیدی و محوری است، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه در برابر تهدیدات نوین که اساسا ناظر به عرصه های جدید و زندگی مردم هستند، نقش و جایگاه بانوان کلیدی و محوری است، گفت: خانواده آماده منجر به تشکیل محله آماده، محله آماده منجر به تشکیل شهر آماده و شهر آماده، کشور آماده را تشکیل خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار جلالی در همایش زنان و پدافند غیرعامل با بیان اینکه در تمدن غربی نگاه به زنان با ادعای تساوی حقوق زن و مرد به دنبال تضییع حقوق آنان و بهره کشی و یا به دنبال استفاده ابزاری، تجاری و کالایی از زنان هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای کرامت بخشی هویت جدیدی برای زنان تعریف کرد.

امروز شکل تهدیدات عوض شده است و قطعا الگوهای دفاع در برابر تهدیدات نیز باید متحول شود.

وی یادآور شد: امروز جایگاه زن و خانواده از جمله موضوعاتی است که دشمن همواره در تهدیدات خود علیه ملت ایران بر روی آن متمرکز شده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه خانواده رکن و اساس جامعه و زیرساخت تولید قدرت ملی است، گفت: هر نوع تحول و تطوری در یک جامعه از خانواده شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: بانوان در برابر تهدیدات نوین نقش محوری دارند

سردار جلالی: بانوان در برابر تهدیدات نوین نقش محوری دارند