مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-07بين الملل

دستور بایدن برای واکسیناسیون اجباری با حکم دادگاه فدرال تعلیق شد


دادگاه تجدیدنظر در نیواورلئان گفت دستور بایدن برای واکسیناسیون اجباری باید از نظر انطباق با قانون اساسی آمریکا بررسی شود.

- دادگاه تجدیدنظر در نیواورلئان گفت دستور بایدن برای واکسیناسیون اجباری باید از نظر انطباق با قانون اساسی آمریکا بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، تلاش دولت بایدن برای واکسیناسیون مردم آمریکا به سد محکم قوه قضاییه برخورد کرده است.

به حکم یک دادگاه تجدیدنظر فدرال در ایالت لوییزیانای آمریکا، دستور واشنگتن مبنی بر این که شرکت هایی که بیش از 100 کارگر دارند باید تمام کارمندان خود را تا اوایل ماه ژانویه در مقابل ویروس کرونا واکسینه کنند؛ به طور موقت مسدود شده است.

حکم این دادگاه وقتی صادر شد که گروهی از شرکت ها، گروه های مذهبی، سازمان های کنشگران و دولت های چند ایالت طومار مشترکی تسلیم دادگاه تجدیدنظر منطقه پنجم آمریکا (که حیطه قضایی آن شامل مناطقی از سه ایالت لوییزیانا، می سی سی پی و تگزاس می شود) کردند و گفتند دولت فدرال ورای اختیارات خود عمل کرده است.

یک هیئت قضایی سه نفرِه در این دادگاه واقع در نیواورلئان این طومار را پذیرفت و اقدام دولت فدرال را متوقف کرد.

دولت های ایالتی تحت نفوذ حزب جمهوری خواه در ایالت های تگزاس، می سی سی پی، کارولینای جنوبی و یوتا علیه قوانین مربوط به واکسیناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور بایدن برای واکسیناسیون اجباری با حکم دادگاه فدرال تعلیق شد

دستور بایدن برای واکسیناسیون اجباری با حکم دادگاه فدرال تعلیق شد