مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:402021-11-07اقتصادي

پذیرش 70 تیم فناور در مرحله پیش شتابدهی در مرکز راهبردی فناوری همگرا


مدیر برنامه نوپاهای فناوری های همگرای معاونت علمی ریاست جمهوری از پذیرش 70 تیم فناور در مرحله پیش شتابدهی در مرکز راهبردی فناوری همگرا خبر داد و گفت: - تاکنون 420 تیم فناور درخواست داده اند که از این تعداد 70 تیم برای پیش شتابدهی پذیرش شده اند و 20 استارت آپ موفق تأمین مالی شدند و از 12 استارت آپ نیز (حدود 200 میلیون تومان) حمایت کردیم و 15 استارت آپ توانستند سرمایه جذب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رسولی، مدیر برنامه نوپاهای فناوری های همگرا در استارت آپ ویکند محصولات فناوری های همگرا با بیان این که برنامه های نوپای پلتفرمی برای حمایت از استارت آپ ها از سال 97 کار خود را آغاز کرد، اظهار کرد: در ابتدا با چالش هایی مواجه بودیم این که در حوزه جدید به محصولات جدیدی نیاز داشتیم، همچنین نیازمند شناسایی تیم های فناور و پژوهشگرانی بودیم که کار کنند.

وی با بیان این که یکی از شرایط پذیرش این است که نمونه محصولات در سطح TRL4 باشند، افزود: یعنی به عبارتی پتانسیل یک شرکت دانش بنیان وجود داشته باشد تا محصول بتواند وارد بازار شود.

مدیر برنامه نوپاهای فناوری های همگرای معاونت علمی ریاست جمهوری با بیان این که به دنبال آن بودیم تا با جمع آوری تیم های فناور خوب، پتانسیل خوبی برای راه اندازی کسب و کار داشته باشند، ادامه داد: برنامه نوپا یک برنامه کاملاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 70 تیم فناور در مرحله پیش شتابدهی در مرکز راهبردی فناوری همگرا

پذیرش 70 تیم فناور در مرحله پیش شتابدهی در مرکز راهبردی فناوری همگرا