مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-07بين الملل

هر لحظه ممکن است که اسیران فلسطینی و اعتصاب کننده شهید شوند


انجمن اسرای فلسطین نسبت به بی توجهی رژیم صهیونیستی به وضعیت اسرای فلسطینی اعتصاب کننده هشدار داد و اعلام کرد که هر لحظه ممکن است این اسیران شهید شوند.

- به نقل از المیادین، رائد عامر مدیر بین المللی مجمع اسرای فلسطینی امروز در سخنانی اعلام کرد که وضعیت فعلی اسیران فلسطینی در بند زندانهای رژیم صهیونیستی که اعتصاب غذا کرده اند به گونه ایست که هر لحظه ممکن است این اسیران به شهادت برسند.

وی همچنین بیان کرد که فعالیتهای فلسطینیان علیه اقدامات خصمانه اداره زندانهای رژیم صهیونیستی در حق اسیران فلسطینی تا زمانی که این اقدامات ایذایی پایان یابند، ادامه دارد.

عامر اعلام کرد که رژیم اشغالگر با پرونده اسرای فلسطینی تحت بازداشت اداری که اعتصاب غذا کرده اند به صورت خصمانه برخورد می کند.

خبر دیگر اینکه نظامیان اشغالگر امروز یکشنبه به منطقه البیره واقع در مرکز کرانه باختری حمله کردند و در جریان این حمله دو فلسطینی بشدت آسیب دیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای ضمن اعلام اینکه افراد مذکور به مراکز درمانی فلسطین منتقل شدند اعلام کرد که یکی از این افراد به علت اصابت گلوله به سر، حال وخیمی دارد.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر البیره در حومه رام الله حمله کردند و به برخی از منازل یورش بردند، این اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر لحظه ممکن است که اسیران فلسطینی و اعتصاب کننده شهید شوند

هر لحظه ممکن است که اسیران فلسطینی و اعتصاب کننده شهید شوند